Ma 2.8.2021 klo 19:00
Simolan Kesäteatteri Simolantie 41, Nilsiä

Tankki täyteen

Kuva: Nilsiän harrastajateatteri

Nilsiän Harrastajateatterin kesän 2021 näytelmä on Jussi Tuomisen ja Neil Hardwickin luomaan tv-sarjaan perustuva Tankki täyteen. Tarinan on sovittanut vauhdikkaaksi kesäteatteri-iloitteluksi kynätaituri Antti Heikkinen.

Ohjauksesta vastaavat Heikki Kujanpää sekä Pekka Räsänen ja Eveliina Paussoi. Rooleissa nähdään mm. Pekka Räsänen, Hanna Koskivuori, Ville-Markus Laitinen, Lea Kuikkaniemi ja Antti Heikkinen.

Ilmoittautuminen:Varaukset ja tiedustelut 050-409 9619

Liput: Aikuiset 18€