Tapahtuma on vuodelta 2022.

Pe 18.2.2022 klo 12:00 - 13:00
Kuopion kaupunginteatteri, Yläaula Niiralankatu 2, Kuopio

Tanssiteatteri Minimi: Kulttuurikeitto - MARTAT

Kuva: © Kim Saarinen / Tanssiteatteri Minimi

Tanssiteatteri Minimin Kulttuurikeitto on tunnin mittainen lounastapahtuma, jossa keittolounaan lisäksi nautitaan tanssi- tai teatteriesitys. Kulttuurikeittojen lounaan valmistuksesta vastaa Teatteriravintola Ofelia.

MARTAT on Tanssiteatteri Tsuumin tanssiteos matkasta, jolta ei ole paluuta. MARTAT vaeltaa kodistaan paenneen mielenmaisemassa Karjalan evakkotieltä kumivenematkaan Välimerellä.

Liikkumisen tematiikasta ammentava teos on inspiroitunut Riikka Puumalaisen isoäidin Martta Puumalaisen opinnoista Suistamon seminaarissa v.1921 sekä Puumalaisen isotädin Martta Haakanan kokemuksista siirtokarjalaisena. Teoksen nimi tulee näistä kahdesta vahvasta Martasta. Teoksessa esiintyy myös Anne-Mari Kivimäki, ja ohjauksesta vastaa Tanjalotta Räikkä.

Esitystiedot:

• Pe 18.2.2022 klo 12.00

Esitykset järjestetään vallitseva koronatilanne ja viranomaisohjeet huomioiden. Tapahtuman kesto on n. 1 h, ja se on suunnattu koko perheelle.

Tiedustelut: minimi@minimi.fi | 044 066 7338

Liput: 21 € (esitys + keitto + kahvi / tee) / 13,50 € (ilman lounasta) // www.lippu.fi