Pe 30.7.2021 klo 14:00 - 15:00
Kuopion korttelimuseo Kirkkokatu 22, Kuopio

Teatteri Tien lasten- ja aikuistennäytelmä: Henkilö V ja Vinsentti

Aapelin lastenkirjojen rakastettu keskushahmo Vinski seikkailee kuopiolaisten iloksi jälleen kotikaupunkinsa kortteleissa kesällä 2021. Silloin näyttäytyvät Korttelimuseon pihamaalla myös muut Aapelin riemukkaat hahmot kuten kovasuinen Harakka Vinsentti, hienoista hienoin hattuliikkeen omistajatar Rouva Krumelin sekä pihallaan kaikkien muiden kauhuksi haulikkoammuskelua harrastava ylineuvos, hra Pumpman.

Ja tämä kaikki Huom! vain yhden näyttelijättären, Johanna Ahosen, virtuoottisesti esittämänä!

Teatteri Tien Henkilö V ja Vinsentti Kuopion korttelimuseolla, huonolla säällä Kallaveden lukiolla, tiistaista sunnuntaihin 27.7.-1.8.2021 klo 14.00. Esityksen kesto väliaikoineen on noin 1h.

Rooleissa Johanna Ahonen, näytelmäksi kirjoittaminen ja ohjaus Hannu Raatikainen. Alkuperäisteos Aapeli, Vinski ja Vinsentti.

Ikäsuositus viidestä vuodesta ylöspäin. Yleisömäärä on maksimissaan 80 henkeä. Seuraamme viranomaisohjeita ja rajoitamme yleisömäärää tarvittaessa.

Väliajalla myynnissä kahvia, pillimehua, leivonnaisia.

Näytelmän yhteistyössä Kauppakeskus Aapeli, Kuopion Isänmaallinen Seura, Sanataidekoulu Aapeli ja Vestäjät ry.

Liput: Liput ovelta 15 e ja 20 e. Ennakkoon 14 e ja 19 e osoitteesta teatteritie.eventiolive.fi.
Myös väliaikapaketit. Vältä jonoja ja varmista paikkasi ostamalla lippusi ennakkoon. Teatterilipulla olet tervetullut myös tutustumaan museoon.