La 20.11.2021 klo 19:00
Huvila Minna canthin katu 53, Kuopio

TED ÄÄX HUVILA: Puhutaan mitä sattuu

Kuva: Huvila

TED ÄÄX HUVILA: Puhutaan mitä sattuu on avoin keskustelutilaisuus, jossa keskustellaan kaikesta mitä mieleen tulee.

Pääpuhujana paikanpäällä on Jani, gradua viimeistelevä tietojenkäsittely tieteilijä, jonka akateemiset mielenkiinnonkohteet sijaitsevat teknologian, ihmisten ja yhteiskunnan risteyksessä. Kuinka voimme tuntea olevamme sosiaalisesti läsnä kun olemme vuorovaikutuksessa verkon välityksellä?

Pääpuheenvuoron jälkeen syvennymme keskustelemaan yleisöä pohdituttavista aiheista "table top converstion"-tekniikan avulla.
Illan päätteeksi lava on vapaa kenen tahansa puhua siitä, mitä mielessä on. Puheenvuoronsa voi varata illan aikana. Voit valmistella puheenvuorosi etukäteen, tai inspiroitua paikan päällä - sana on vapaa!

OHJELMA:
19.00 Avaus