Ke 26.4.2023 klo 19:00
Ravintola Malja Kauppakatu 29, Kuopio

THE GLENROTHES TASTING

Kuva: Ravintola Malja

Illan isäntänä toimii Suomen viskin suurlähettiläs Jarkko Nikkanen.

Premium-tastingiä on kysytty todella paljon, joten tässä vastauksemme! Lippulaivana kattauksessa toimii skotlantilainen, Speysiden alueelta tuleva The Glenrothesin 42-vuotias viski. Pullon hinta asettuu Alkon valikoimassa 7669,99 € hintapisteeseen. Joten nyt sinulla on täysi mahdollisuus saapua paikan päälle maistamaan tätä hedelmäistä linnunmaitoa.

Liemen on valinnut mestariviskinvalmistaja Laura Rampling. Lauran sanoin ”Nämä neljä tynnyriä ovat vieneet Glenrothesin hengen kypsymismatkalle yli neljän vuosikymmenen ajan jalostaen alkuperäistä herkkää hedelmäistä luonnetta. Osittain tiedettä, osittain alkemiaa ja vähän taikuutta, tuloksena on kauniin eleganttinen viski, joka todella tuo esille The Glenrothesin kirkkaan ja eloisan luonteen”.

Kattauksessa tarjolla:
1 cl The Glenrothes 42 Yo. (lisäsentti 70 €)
2 cl The Glenrothes 18 Yo.
2 cl The Glenrothes SC 16 Yo.
2 cl The Glenrothes SC 14 Yo.
2 cl The Glenrothes 12 Yo.
2 cl The Glenrothes WMC

Ilmoittautuminen:mika@malja.fi