Tapahtuma on vuodelta 2021.

Ma 13.12.2021 klo 11:00 - 11:30
Kuopion tori Kauppakatu 45, Kuopio
Kuopion Kaupunkikeskustan Kehittämisyhdistys Ry

Tintti-tonttu ja korvatunturin salaisuus Joulutorilla

Kuva: Kuopion Kaupunkikeskustan Kehittämisyhdistys Ry

Millainen on päiväkotitonttu Tintti? Mihin Tintti tarvitsee lasten apua? Millaista on Korvatunturilla? Näkeekö joulupukin siellä ilmielävänä? Miten Joulupukki ehtii viedä joululahjat kaikille maailman lapsille? Käyvätkö tonttulapset päiväkodissa? Ja mikä on Korvatunturin salaisuus?

Näihin kysymyksiin saadaan vastaus, kun hypätään Tintti-päiväkotitontun matkaan Korvatunturille. Luvassa on Joulupukin etsimistä ja Korvatunturin tonttujen touhuihin tutustumista. Laulua ja tanssia. Toimintaa ja seikkailua. Yhdessä tekemistä ja olemista. Ja sen Korvatunturin salaisuuden selvittämistä. Jouluinen toiminnallinen seikkailu soveltuu koko perheelle.

Tervetuloa!

Käsikirjoitus ja ohjaus: Tiina Naumanen
Päiväkirjan tekstit: Mauri Kunnas/ Joulupukki-kirja
Tintti-tonttu: Tiina Naumanen