Ti 17.8.2021 klo 18:30 - 20:00
Puistokartano Puistokatu 20, Kuopio

Tukihenkilö-, tukiperhetoiminta sekä perhehoito Kuopion lapsiperhepalveluissa

Kuva: Kuopion kansalaisopisto

Kuopiolaisissa perheissä on paljon lapsia ja nuoria, jotka tarvitsevat tuekseen vierellä kulkevan turvallisen ja luotettavan aikuisen kodin ulkopuolelta. Koetko lasten ja nuorten auttamisen merkityksellisenä? Kuopion kaupungin lapsiperhepalvelut tarjoavat useita erilaisia tapoja tulla mukaan tukemaan lasta ja nuorta heidän elämässään. Tue kuulemaan miten sinä tai perheesi voisitte olla avuksi ja kasvatuskumppaneita perheille. Infotilaisuudessa esitellään tukihenkilö-, tukiperhetoimintaa ja perhehoitoa.

Samanaikainen etäluento ja videotallenne.

Klikkaa tätä linkkiä liittymiseksi etäyhteyteen Link icon Linkki

Ilmoittautuminen:Vain etäryhmät ilmoittautuvat: kansalaisopisto@kuopio.fi