La 24.4.2021 klo 22:00 - 05:00
Henry's pub Kuopio

Turmion Kätilöt - Henry's pub Kuopio

Kuva: Susanna Raitamaa (c) 2020

KEIKKA SIIRTYY UUDELLEEN KORONATILANTEEN VUOKSI LAUANTAILLE 24.4.2021.
LIPUT UUDELLE KEIKALLE KÄYVÄT SELLAISENAAN!

Turmion Kätilöt iskee jälleen!

Keväällä 2020 luvassa mm. uusi albumi, napakka Suomen-kiertue ja jäähallikeikka Helsingissä!

Maailman merkittävin metallilevy-yhtiö Nuclear Blast julkaisee Turmion Kätilöiden albumin 17. huhtikuuta. Kiekko ilmestyy samanaikaisesti 36 maassa. Global Warning -levyä juhlitaan kevään keikoilla Suomessa.

Festivaalikesän 2020 jälkeen Turmion Kätilöt hyppää yhteiseen keikkabussiin Nightwishin kanssa ja esiintyy marras- ja joulukuun aikana useissa Euroopan maissa. Viiden kultalevyn, kahden platinasinglen ja muiden jalometallia saavuttaneiden julkaisujen jälkeen Suomessa Turmion Kätilöt on nyt valmiina pistämään maailman myyntitilastot uusiksi.

Ovet klo 22 - showtime klo 23 - K18