Pe 2.12.2022 klo 15:00 - 23:00
Kuopion Saana Siikaranta 12, Kuopio

Ugly Sweater Christmas Party @Kuopion Saana

Kuva: Kuopion Saana

”Porsaita äidin oomme kaikki, oomme kaikki, oomme kaikki…”

Saanalla siirrämme ajatuksia jo syksyn harmaista kuumaan pikkujouluhuumaan.

Tänä vuonna voit juhlia pikkujouluja kanssamme hulvattomasti ’Ugly christmas sweater’ -teemalla.
Tarjolla on pikkujouluista ruokaa, glögiä ja muita ilojuomia.

Tunnelma kohotetaan kattoon lasitetulla terassilla värivalojen loisteessa, lämmittimien alla, joulukaraoken ja discon merkeissä.

Järjestämme pikkujouluja sekä yksityistilaisuuksina että yhteisbileinä, joten jokaiselle porukalle löytyy sopiva tapa pikkujouluiluun.

Näihin bileisiin saa tulla pitämään hauskaa juuri niin hulvattomana kuin haluaa!

Joulumenut

Menu 1.
Kylmäsavulohitartaria mallasleivällä & fenkolikurkkusalaattia
Ylikypsää possuniskaa ryytisinappikastikeella & paahdettua perunaa rosmariinijuureksilla
Karpaloterriinia kinuskilla ja marinoiduilla karpaloilla
39€ / hlö

Menu 2.
Savumuikku -caesarsalaattia
Savuhunaja glaseerattua lohta fenkoli- voikastikkeella & paahdettua perunaa rosmariinijuureksilla
Uuniomenakreemiä paahdetulla valkosuklaalla & omenacrumblella
43€ / hlö

Huomioithan, että ryhmien kohdalla henkilömäärät, ruokavalinnat ja erikoisruokavaliot tulee ilmoittaa
viimeistään 7vrk ennen ryhmän saapumista.

Ilmoittautuminen:info@kuopionsaana.fi