To 13.10.2022 klo 18:00
Kuopion tuomiokirkko Vuorikatu 17, Kuopio

Urkusatu Nooan arkissa

Kuva: Männistön seurakunta

Nooan arkkiin kokoontuu suuri joukko eläimiä. Tungoksessa Kalle Karhu hukkaa ystävänsä Kaisan ja etsiessään tätä hän kohtaa erilaisia asioita ja tunteita. On touhukas Muurahaisten muori, saunahullu ja hulvaton Pöllö sekä eräskin Tunteellinen siili.

Urkusadussa yhdistyvät kertomus ja musiikki: urkujen rikas äänimaailma ja laulut, joita saadaan myös yhdessä laulaa ja leikkiä. Männistön seurakunnan kanttorit Tintti Tinkala ja Heikki Mononen kuljettavat tarinaa ja musisoivat.

Urkusadut ovat katsomuskasvatusta ja sopivat kaikille lapsille ja lapsenmielisille.
Urkusadun kesto on noin 25 min.

Nooan arkissa-urkusatu
Kaikille avoimet esitykset

Kuopion Tuomiokirkossa
To 13.10 klo 18 ja 19
pe 14.10 klo 8.45 ja 10.30.

Maaningan kirkossa 5.10 klo 10.15

Tintti Tinkala
käsikirjoitus, kertoja ja laulu
Heikki Mononen
kertoja, laulu ja urut

Liput: Vapaa pääsy. Tervetuloa!