La 6.8.2022 klo 10:00 - 15:00
Matkailukeskus Unnukka Kalmalahdentie 2, Leppävirta

Valoa ja virtaa 2022

Kuva: Leppävirran Yrittäjät Ry

Valoa ja Virtaa-tapahtuma luo Leppävirran kuntaan yhteisöllisyyttä, kun paikalliset yritykset ja yhdistykset suunnittelevat ja toteuttavat talkoovoimin ison kesätapahtuman. Tapahtuma on tarkoitettu erityisesti perheille ja tarjoaa lapsille paljon puuhattavaa. Tapahtuma tarjoaa näyteikkunan omien kuntalaisten lisäksi kesäasukkaille ja Leppävirralla vieraileville muuttohalukkaille uuden kodin etsijöille ja tietysti matkailijoille,alueelle pääsee hyvien yhteyksien kautta niin 5-tien kautta kuin vesiteitse.