Ti 8.11.2022 klo 19:00
Kuopion kaupunginteatteri Niiralankatu 2, Kuopio

Vanhoja poikia

Kuva: Kuopion kaupunginteatteri

Niilo on eläköitynyt kalastaja, Arvi käy vielä muikkuverkoillaan. Arvin poika Pekka kaipaa sinne missä on naisia, kaupunkeihin. Ja omaan elämään. Lati on osuuskauppias, jota vaimo turhaan yrittää pitää tiukassa hihnassa.

Neljä miestä tuulisella Saimaan saarella, muistot, toiveet, syvimmät surut ja hellimmät unelmat jaetaan yhdessä. Usein huiman hauskasti, yhtä usein kömpelön karheasti. Nokipannukahvi on tulilla, kuppinsa pohjalle on lupa kaataa pienet plöröt, kukaan ei kiellä eikä kehota.

Miehet kuljettavat tarinaansa parinkymmenen Junnun laulun voimin, huumori ja haikeus lyövät komeasti kättä. Ja jossain kääntää norppakin kylkeään.

Rooleissa Esko Roine, Taneli Mäkelä, Puntti Valtonen ja Tuomas Uusitalo

Kesto n. 2h 10min, sis. väliajan 20min

Liput: 37,50 € / peruslippu
33,50 € / eläkeläiset, opiskelijat, työttömät, varusmiehet, lapset (alle 16-vuotiaat)
31,50 € / ryhmät (väh. 20 hlöä), pyörätuolit
Avustajat ilmaiseksi, mutta heilläkin on oltava paikkalippu.