La 22.10.2022 klo 21:00
Ravintola Ottopoika Kauppakatu 40-42, Kuopio

Vastus Klubi: Makrofagi, Florist, Zombie Eater

Kuva: Ravintola Ottopoika

MAKROFAGIN "MUSTA OVI" LEVYJULKKARIT!

Soittoajat:
23.00 Makrofagi
22.00 Florist
21.00 Zombie Eater

MAKROFAGI
Makrofagi on rautalampilaislähtöinen vuonna 2009 perustettu progressiivista raskasta rock-musiikkia soittava yhtye. Yhtye on julkaissut uransa aikana neljä EP:tä sekä yhden kokopitkän albumin. Makrofagin musiikki lainaa sävyjä monista eri musiikkityyleistä pitäen silti musiikin persoonallisena. Yhtye on ottanut vaikutteita laajasti vanhoilta mestareilta, kuitenkaan kopioimatta tai sortumatta retroiluun. Musiikillisesti siis hammond-urut soivat kauniisti yhdessä modernin metalin riffien kanssa, suomenkielisten laulujen sitoessa paketti kasaan eteerisillä kauhutarinoilla ja matkoilla tähtien taakse.

FLORIST
Florist on vuonna 2006 perustettu kuopiolainen post-rock -bändi, jonka sointia on kuvailtu tunnelmalliseksi ja genren parhaiden perinteiden äärellä haahuilevaksi äänivalliksi.

ZOMBIE EATER
Groovea metsästävä trio Helsingistä väijyy sludgen ja stonerin välimaastossa. Tahmeasti tarttuvat riffit ja rumpalin karheat huudot puhaltavat mukavat nousuhuurut paatuneempaankin naamaan. Debyyttijulkaisun myötä kolmikko on nähty soitinten varressa ympäri Suomen mm. Dopelordin kanssa. ”Slumberjack” EP:n arvosteluissa verrokkeina esitellään alan moderneja akteja kuten Weedeater ja Dopethrone. Jos siis putoaa, niin sit se vaan putoaa!

Liput: Liput ovelta 8 €