Su 31.10.2021 klo 17:00 - 20:00
Väre Areena Kaartokatu 13, Kuopio

Veikkausliigan päätöskierros: KuPS-HJK

Kuva: Kuopion Palloseura

Veikkausliigan pelikausi 2021 saa todellisen huipennuksen, kun kauden päätöskierroksella KuPS saa vastaansa puolustavan mestarin HJK:n.

Lippukauppa käy todella kuumana otteluun - otetaankin yhteiseksi tavoitteeksemme rikkoa kaudella 2019 tehty yleisöennätys 7114 katsojaa.

Tule mukaan tekemään historiaa, kun KuPS taistelee seurahistoriansa seitsemännestä Suomen mestaruudesta!