Ke 3.2.2021 klo 13:00

Verkossa: Savilahti stage

Kuva: Savilahti

Mitä tapahtuu, kun tiede ja tutkimus, osaaminen ja uteliaisuus, nuoruus ja kokemus, paikallisuus ja kansainvälisyys yhdistyvät? Syntyy jotain ainutlaatuista ja ennakkoluulotonta. Syntyy Savilahti Stage.

Yksi Suomen monipuolisimmista kärkihankkeista, Kuopion Savilahti, on paljon muutakin kuin Savilahden rantaan rakentuvat kiinteistöt. Se on valtava verkosto kansainväliselläkin tasolla merkittävää osaamista. Nyt tämä osaaminen halutaan saattaa kaikkien ulottuville ja herättää sen pohjalta keskustelua.

Savilahti Stage on uusi keskusteluohjelma, jossa osaaminen, merkityksellisyys ja avoimuus kohtaavat. Luvassa on tunti kiehtovaa ja vuorovaikutteista keskustelua, joka jakso kerrallaan synnyttää huomisen sisältöjä ja muuttaa maailmaa hivenen paremmaksi.

Ensimmäinen lähetys striimataan Valon päivänä 3.2.2021 klo 13, jolloin Stagelle astelevat apulaisprofessori Arto O. Salonen (UEF), rehtori Mervi Vidgren (Savonia-amk) ja opiskelija Miika Hiltunen (UEF). Keskustelun aiheena on ”Yhdessä enemmän – merkityksellinen yhteisö” ja keskustelun lomassa nähdään kiinnostavia inserttejä. Katsojat pääsevät osallistumaan keskusteluun somessa tunnisteella #savilahtistage.

Linkki lähetykseen: Link icon Linkki