To 13.10.2022 klo 19:00 - 21:00

Jarkko Kiiski, kapellimestari
Arja Koriseva
Mikael Konttinen

Tervetuloa viihteen valtateille – kiehtovalle, koskettavalle ja värikkäälle matkalle iskelmämusiikin maailmaan. Seurassamme on kaksi monipuolista viihteen ammattilaista, Arja Koriseva ja Mikael Konttinen. He tulkitsevat yhdessä ja erikseen iskelmämusiikin ikivihreitä hittejä ja kansan suosikkeja, hyvän tuulen musiikkia sekä suuria klassikoita meiltä ja maailmalta.

Viihteen valtatie on lavea väylä, jonka varrelta löytyy lukuisia mielenkiintoisia kohteita mm. suomihiteistä käännösiskelmiin, euroviisuista musikaalisävelmiin. Kotimaisessa viihde- ja iskelmämusiikissa soi usein kaiho ja melankolia, kaipuu jonnekin kauas tai jonkun lähelle. Konsertin soittolistalle ovat päässeet myös tuliaiset maailmalta eli käännösiskelmät, jotka uudelleen versioituina ovat jääneet suomalaisten sydämiin.

Kiintotähti Arja Koriseva on viihdyttänyt suomalaisia jo 30 vuoden ajan: iloa välittävän olemuksensa lisäksi hänet tunnetaan herkkänä tunteiden tulkkina ja monipuolisena viihteen ammattilaisena. Karismaattinen Mikael Konttinen on mukaansatempaava ja sympaattinen esiintyjä, joka tunnetaan upean lauluäänensä lisäksi mm. loistavista Sinatra-tulkinnoistaan sekä lukuisista tv-ohjelmista. Konsertin sovitukset on tehnyt Jarkko Kiiski, joka myös johtaa konsertin. Viihteen valtateillä tarjoaa sinulle säihkettä ja nostalgiaa sävelklassikoiden parissa – nouse kyytiin ja nauti!

Järj. Kuopion kaupunginorkesteri
Liput: 25 / 20 / 11 €

Hinnat sisältävät Kuopion Musiikkikeskuksen palvelumaksun 2 €/lippu. Palvelumaksut vaihtelevat ostopaikasta riippuen.