La 20.8.2022 klo 15:00

Viimeiset kiusaukset

Kuva: Aholansaari

Joonas Kokkosen menestysooppera
Viimeiset kiusaukset kertoo maallikkosaarnaaja Paavo Ruotsalaisen elämän viimeisistä hetkistä. Ooppera esitetään Aholansaaressa, tapahtumien alkuperäisessä ympäristössä. Voit tutustua vierailusi aikana myös kotimuseo Paavon pirttiin, jossa Paavo Ruotsalainen koki ”viimeiset kiusauksensa”.

Päärooleissa loistavat baritoni Esa Ruuttunen ja sopraano Varvara Merras-Häyrynen. Teos esitetään pianon ja urkujen säestyksellä. Kapellimestarina toimii Kaapo Ijas.

Esitys 20.8.2022 klo 15.00
Aholansaaren ulkoauditoriossa (katettu)

Liput: 55,00€ (sis. laivalipun)