1.2. - 28.2.

Virtuaalinen Finland Ice Marathon 2021

Kuva: Pohjois-Savon Liikunta

Virtuaalinen Finland Ice Marathon 2021

Finland Ice Marathon 2021 järjestetään virtuaalisena, omatoimisena ulkoliikuntatapahtumana. Tapahtuma on ilmainen. Virtuaalisessa tapahtumassa ei ole palkintojenjakoa eikä muitakaan yleisötilaisuuksia.

Kilpailuaika helmikuun ajan 1. – 28.2.2021. Pidennetyllä kilpailuajalla haluamme varmistaa, että jokainen voi liikkua jäällä turvallisesti turvavälit huomioiden.

Virtuaalisessa FIM 2021 kisassa ei palkita nopeimpia, vaan palkinnot arvotaan. Yksi suoritus missä tahansa lajissa vastaa yhtä arvontalipuketta. Mitä useammin teet suorituksen, sitä paremmat mahdollisuudet sinulla on voittaa arvonnassa. Nyt ei haeta nopeimpia liikkujia vaan aktiivisimpia!

Tämän lisäksi jokaisen lajin kolme eniten kilometrejä kerryttänyt liikkuja palkintaan (palkittavat sarjat: luistelu, sauvaluistelu, nastapyöräily, potkukelkkailu ja nastajuoksu). Voit osallistua mihin tahansa sarjaan niin monta kertaa kuin haluat.

Liput: Tapahtuma on ilmainen