Ma 6.2.2023 klo 09:00
Original Sokos Hotel Puijonsarvi Minna Canthin katu 16, Kuopio

Voittajaksi!-seminaari 2023

Kuva: KalPa

Voittajaksi!-seminaari kokoaa jälleen helmikuussa 2023 alueemme yritystoimijat yhteen Sokos Hotel Puijonsarveen. Mielenkiintoisten, inspiroivien ja taatusti ajatuksia herättävien puheenvuorojen lisäksi päivä tarjoaa myös erinomaisen mahdollisuuden verkostoitumiselle.

Seminaaripäivän ensimmäisenä puhuja on politiikantutkija, dosentti ja Ulkopoliittisen instituutin johtaja Mika Aaltola, jonka vahvaan asiantuntemukseen suomalaiset ovat saaneet nojata varsinkin viimeisen vuoden aikana, kun maailmanpolitiikassa on kuohunut. Aaltolan puheenvuoro tulee olemaan katsaus maailmanpoliittiseen tilanteeseen.

Päivää jatketaan viestintätoimisto Ellun Kanojen toimitusjohtajan Taru Tujusen johdolla. Tujusen puheenvuoro käsittelee työn murrosta sekä työntekijäaktivismia tämän päivän Suomessa. Esityksen jälkeen Tujunen ja seminaarin juontajana toimiva Mika Sutinen luovat vielä katsauksen ensi kevään eduskuntavaaleihin ja mitä seuraavalla hallituskaudella on odotettavissa.

Seminaaripäivä päätetään keskittymällä yksilöön ja jaksamiseen työelämässä, kun esitysvuoron saa yritysjohtaja, hallitusammattilainen, valmentaja ja kirjailija Petteri Kilpinen. Sekä yritysjohtajia että urheilijoita valmentanut Kilpinen puhuu Voittajaksi!-seminaarissa otsikolla ”Mistä lisää virtaa organisaatioon?”.

Liput: 369 € /hlö + alv.
Paketti sisältää seminaaripäivän aamu- ja päiväkahveineen sekä lounaan.