Ke 16.11.2022 klo 08:00 - 15:30
Kuopion Musiikkikeskus Kuopionlahdenkatu 23, Kuopio
Kuopion kaupunki ja MARK Savo

XI Brändiseminaari

XI Kuopion alueen brändiseminaari järjestetään Kuopion kaupungin syntymäpäiväviikolla 16.11.2022. Luvassa on jälleen huikeea seminaaritunnelmaa hyvässä seurassa - teemalla verkoston voima!

Brändiseminaari on alueen elinkeinoelämän ja julkisen sektorin kasvun sisäinen katalyytti ja keskinäisen yhteistyön sekä kumppanuuksien synnyttäjä. Meille, jotka ovat kiinnostuneita alueen kehittämisestä.

Brändiseminaari on rautaista tarinankerrontaa alueen menestystekijöistä ja tiukkaa faktaa paketoituna selkeään ja ymmärrettävään muotoon. Se piirtää isoa kuvaa alueen kehityksestä ja sen suunnasta.

Hurmoksen tunnelmassa verkostoidutaan ja kasvatetaan markkinoinnin ja brändäyksen osaamista alueellamme.

Seminaaritapahtuman järjestää Kuopion kaupunki ja MARK Savo.