To 19.10.2023 klo 18:30
Pannuhuone Gust. Ranin Kauppakatu 25, Kuopio

Haaska Stand Up

Kuva: Pannuhuone Gust. Ranin

Pannuhuoneen lavalle saadaan seremoniamestariksi TV:stäkin tuttu Olli Siiki! (Nelosen Stand Up)

Olli Siiki on tunnettu kyvystään puhua paljon ja sanoa vielä enemmän. Verbaalisesti sekä foneettisesti, mitä ikinä se tarkoittaakaan. Tästä johtuen Olli on hyvä sopeutumaan mikrofonin ääreen, mihin tahansa missä on tarvetta energiselle naurupommille!

Ollin jutut vaihtelevat laidasta laitaan, syvään vihaan mopoautoja kohtaan kuin omille lapsenkasvatusmenetelmilleen.

Lavalla nähdään myös:

Janne Laahanen
Salla Avelin
Joona Kotilainen
Jussi Herranen
Milka Krogerus
Samu Voutilainen
Janne Hyttinen

Liput: Liput 8 €, opiskelijakortilla ja eläkeläiskortilla 5 €.