Ti 5.12.2023 klo 18:15 - 19:15
Kuopion tuomiokirkko Vuorikatu 17, Kuopio

Isänmaalle-konsertti

Kuva: Mieskuoro Kuopio-Kvartetti

Mieskuoro Kuopio-Kvartetin Isänmaalle-konsertin ohjelma koostuu itsenäisyyspäivään liittyvästä mieskuoromusiikista. Suomen laulun, Finlandian, Veteraanin iltahuudon ja monen muun tunnetun kappaleen lisäksi konserteissa kuullaan Kuopioon, Savoon ja Karjalaan liittyviä lauluja. Uutena tässä vuodesta 2020 järjestetyssä konsertissa kuullaan mm. Suomen historian aamunkoitto -kokonaisuus, jossa maamme historialliset hetket yhdistyvät maakuntalauluihin. Myös yleisö pääsee osallistumaan Savolaisen lauluun.

Mieskuoro Kuopio-Kvartetti
Jaana Turunen, kuoronjohto