Ti 11.4.2023 klo 17:30 - 18:30
Kuopion kaupunginkirjasto Maaherrankatu 12, Kuopio

Klassikkolukupiiri

Kuva: Kuopion kaupunginkirjasto

Klassikkolukupiiri kokoontuu keväällä kerran kuussa tiistaisin klo 17.30-18.30 pääkirjaston koulutustilassa (1.kerros, lasten- ja nuortenosaston perällä).

Ilmoittautumista tai kirjallisuuden tuntemusta ei tarvita, ja mukaan voit tulla useammalle tai vaikka vain yhdellekin kerralle.

ti 14.2.
Arthur Conan Doyle: Baskervillen koira Link icon Linkki

ti 14.3.
Aili Sommersalo: Mestaritontun seikkailut Link icon Linkki