La 16.12.2023 klo 17:00
Kuopion kaupungintalo Tulliportinkatu 31, Kuopio

Kuopio-Kvartetin joulu

Kuva: Mieskuoro Kuopio-Kvartetti

Mieskuoro Kuopio-Kvartetin joulukonsertti 2023 on yhdistelmä uutta ja vanhaa joulumusiikkia ja yleisökin pääsee osallistumaan lauluun! Konsertin alkupuolella liikutaan rennon tunnelmallisissa ja talvisen iloisissa sävelmaisemissa kuoron laulajista koostuvien soittajien kera. Kuoro vie kuulijat matkalle halki avaruuden, tarkkailee vahtia pitävää tonttua, muistelee lapsuuden joulumatkoja pappilaan ja näkee, kuinka vanhakin nyt nuortuu.

Loppupuolella palataan Kuopio-Kvartetin ikivihreisiin joulusävelmiin ja hartaampaan joulutunnelmaan. Keskiaikaisten joulusävelmien lisäksi kuullaan suomalaisia jouluklassikoita ja koetaan jouluyön uljaita hetkiä.

Ohjelma ovelta 15/ 10 €, käteis- ja korttimaksut. Konsertti kestää noin tunnin

Lämpimästi tervetuloa virittäytymään joulun tunnelmaan mieskuorolaulun ja yhteislaulun myötä!

Mieskuoro Kuopio-Kvartetti, johtajanaan Jaana Turunen
Lauri Holappa, lyömäsoittimet