Ke 4.10.2023 klo 19:00
Pannuhuone Gust. Ranin Kauppakatu 25, Kuopio

Kuopio Stand Up: Tunturiliftarit Stand Up Show - Kimmo Aro, Juhani Nevalainen, Mara Försti

Kuva: Itä-Suomen Hauskimmat

Tervetuloa Tunturiliftarit stand up -kiertueelle! Naurua ja hulvattomia tarinoita luvassa, kun koomikot ovat liftanneet tunturien yli lavoille. Ota ystävät mukaan ja nauti pimeästä tunnelmasta!

Illan isäntä, Kimmo Aro on keski-ikäinen, -pituinen ja -painoinen Stand Up -Koomikko Tampereelta. Aro keskeneräinen ihminen, joka kertoo yksinkertaisia tarinoita, mutta myös yksinkertainen ihminen, joka kertoo keskeneräisiä tarinoita. Joskus myös vitsejä. Kimmolle on aina ollut tärkeää saada ihmiset nauramaan ja viihtymään ja on ottanut sen elämäntehtäväkseen. Lapsenomainen Ilo ja nauru, joka kytee paatuneimmankin pingottajan sisällä odottaa vapautumista ja Kimmon tehtävä on houkutella se esiin.

Mara Försti edustaa sarjassa karkean huumorin mestaria. Hänen ronskit repliikkinsä saavat yleisön sekä nauramaan äänekkäästi että hämmästelemään. Mara tuo lavalle matalaenergistä vastapainoa ja käyttää huumoriaan osuvasti ja yllättävästi.

Juhani Nevalainen on unohtelevainen ja moniongelmainen folk-muusikko. Juhani on aina valmis naurattamaan yleisöä hulvattomilla tarinoillaan, koska stand up -keikoille on helpompi päästä kuin isoille musiikkilavoille. Kitaran säestyksellä hän luo rennon ja iloisen tunnelman, joka saa ihmiset hetkeksi muistamaan arjen murheensa. Hänen lahjansa ovat omien sanojensa mukaan suuret, mutta muiden lähteiden mukaan hänen epävakaat tavat voivat olla suurimmat haasteet hänen urakehitykselleen.

Liput: Liput 12€, liput myydään ovelta tapahtumapäivänä
Tapahtuma alkaa klo 19.00