Pe 16.6.2023 klo 13:00
Kuopion Musiikkikeskus Kuopionlahdenkatu 23, Kuopio

Kuopio TALKS: Esittävän taiteilijan mielenterveys – haasteet varhaisen tuen avun saannissa

Kuva: Kuopio Tanssii ja Soi

Yhteistyössä Työeläkeyhtiö ELO.

Miten mielenterveyden haasteet näkyvät tällä hetkellä työelämässä? Kuinka taiteilijoiden työhyvinvointia tarkastellaan taiteen ja kulttuurin barometrissä? Entä miten taiteilijoiden työssä voidaan saavuttaa hyvinvoiva työyhteisö?

Liisamari Krüger (Elo) ja Pauliina Valtasaari (Taike) vastaavat muun muassa näihin esittäviä taiteilijoita koskeviin kysymyksiin.

Lisäksi kuullaan ratkaisuja mielenterveyden haasteiden ennaltaehkäisyyn työterveyshuollossa, miten esittävillä taiteilijoilla toimii työterveyshuolto, sekä Suomen musiikkilääketieteen yhdistyksen ylläpitämästä muusikoiden poliklinikkatoiminnasta.

Liisamari Krüger (Työeläkeyhtiö Elon ylilääkäri) ja Pauliina Valtasaari (Taike)

Kuopio TALKS on Kuopio Tanssii ja Soi-festivaalin organisoima seminaarisarja, joka järjestetään 16.-20.6. Musiikkikeskuksen Valohallissa. Seminaarit alkavat klo 13, vapaa pääsy.

Seminaarit myös streamataan Kuopio Tanssii ja Soi:n Youtube- ja Facebook-kanaville, joten etäosallistuminen mahdollista.