Tapahtuma on vuodelta 2023.

To 5.10.2023 klo 16:00 - 18:30
Kuopion kaupunginteatteri Niiralankatu 2, Kuopio

Kuopion Kulttuurifoorumi

Kuva: KulttuuriKuopio

Tervetuloa Kuopion Kulttuurifoorumiin Kuopion kaupunginteatterin Minna-lämpiöön torstaina 5.10.2023 klo 16-18.30!

Kulttuurifoorumissa esitellään KulttuuriKuopio-ohjelma, kerrotaan kuinka yhteistyö Kuopio250 -juhlavuoteen käynnistyy, kerrotaan Kaikukortista sekä tietenkin verkostoidutaan alueen toimijoiden kanssa.

Musiikista vastaa DJ RR/Funkkaa Taikka Kuole.

Ilmoittauduthan ennakkoon 21.9.2023 mennessä, jotta osaamme varautua tarjoiluihin. Kiitos!

Tehdään yhdessä KulttuuriKuopio/tuottaja Anna Rantakoski

Kohti Kuopio250-juhlavuotta/markkinointijohtaja Kirsi Soininen, projektipäällikkö Nina Venäläinen

Kulttuuria kaikille – Kaikukortti/kulttuurituottaja Tuula Hult-Hallikainen

Kulttuurin digitalisaation osaamiskeskus KUDOS-projekti - digituottaja Terhi Rissanen

Vapaata keskustelua

Tilaisuuden järjestää Kuopion kaupunki.

Ilmoittautuminen:Link icon Linkki