Ma 30.10.2023 klo 19:00

Lava-ammuntaa VII

Kuva: Kuopion kaupunginteatteri

Seven up-komiikkaa!

”Valehteleminen on nykyään muotia ja olen valehtelemisen ammattilainen. Koko ikäni olen lavalla valehdellut sujuvasti!”

Taiteilija Ulla Tapaninen palaa Ryhmäteatterin lavalle seven up-komiikan kanssa. Esitys on itsenäinen ja jo seitsemäs jatko-osa Lava-ammuntaa -esityssarjalle, jonka ensimmäinen osa nähtiin Ryhmäteatterissa vuonna 1995.

Raila Leppäkosken ja Ulla Tapanisen kirjoittama Lava-ammuntaa VII tarjoilee katsojille seven up -komiikan lisäksi huikeita huomioita suomalaisesta todellisuudesta ja valheista.

Kesto: n. 1h 40min. sisältäen väliajan

Liput: 35€ / peruslippu
33€ / eläkeläiset, opiskelijat, työttömät, varusmiehet, lapset (alle 16-vuotiaat)
30€ / ryhmät (väh. 20 hlöä), pyörätuolit