La 25.11.2023 klo 10:00 - 16:00
Kuopion Muotoiluakatemia Piispankatu 8, Kuopio

Muotoiluakatemian joulu

Kuva: Kuopion Muotoiluakatemia

Jouluun virittäytyminen on ihana aloittaa puuhakkaalla päivällä kauniissa ympäristössä Piispantalolla.

Muotoiluakatemian joulu -tapahtumassa jouluista tunnelmaa luodaan itse tehden työpajoissa ja nautiskellen juhlakauden makuja pop up -kahvilassa. Tapahtumassa on myös mukana muotoilijoita ja taiteilijoita myymässä uniikkeja teoksia ja tuotteita – luvassa on koruja, keramiikkaa, tekstiilejä sekä paperi- ja sisustustuotteita.

Tervetuloa koko perheen yhteiseen tapahtumaan, joka tuo mukanaan joulun tunnelman ja tuoksut!

Lue lisää tapahtuman sivuilta!

Liput: Tapahtumaan on vapaa pääsy.

Liput työpajoihin myydään paikan päällä.
Työpajojen hinnat:
Piparimuotti | 8 €/kpl | 15 €/2 kpl