25.5. - 27.5.
Kuopio, Kuopio

Nuori Kulttuuri Festival

Kuva: Nuori Kulttuuri

Kuopiossa järjestettävä Nuori Kulttuuri Festival on vuoden merkittävin nuorten monitaidetapahtuma. Kymmenien toimijoiden yhteinen ponnistus kokoaa alan toimijat yhteen ja tarjoaa nuorille sähköisen kokemuksen. Tule kokemaan mitä Nuori Kulttuuri on tässä ajassa!

Monitaiteinen nuorten tapahtuma koostuu muun muassa nuorten esityksistä, työpajoista, keskustelutilaisuuksista ja yhteistyöverkoston ohjelmasisällöistä. Esiintyminen ja osallistuminen on tarkoitettu 13–29-vuotiaille nuorille, mutta yleisöksi ovat kaikki tervetulleita.

Perjantai 26.5.

Nuori Kulttuuri Festival Kuopion ohjelmassa perjantaina esityksiä, keskustelutilaisuuksia, pop up työpajoja, nuorten toteuttamia tapahtumia tms.

Lauantai 27.5.

Nuori Kulttuuri Festival Kuopion pääpäivänä ohjelmassa esityksiä, keskustelutilaisuuksia, pop up työpajoja, tapahtumasisältöjä, Luova Lava -toimintaa yms.

Aamupäivästä paljon ohjelmaa lapsiperheille ja mitä myöhempään iltaa kohden siirrytään sitä enempi ohjelmaa nuorille ja aikuisille luvassa. Nuorilta monenikäisille ohjelmaa luvassa

Festivaali huipentuu Nuori Kulttuuri LIVE:n klo 18:00-19:00 Kuopion kaupunginteatterilla , jonka jälkeen on tapahtuman viralliset jatkot klo 19:30-22:00.

Liput: Festivaaliviikolopun tapahtumiin ja näyttelyihin on vapaa pääsy!