Tapahtuma on vuodelta 2023.

La 17.6.2023 klo 09:00 - 15:00
Ofisio Coworking Snellmaninkatu 2 b, Kuopio
Brain Relief Academy Oy

Opi Auvo-rentoutushoito pienryhmässä

Tule oppimaan ihana Auvo-rentoutushoito itsesi ja läheistesi hyvinvoinnin tueksi. Pienryhmässä pääset opettelemaan ja harjoittelemaan hoidon tekemistä osaavan kouluttajan opastuksessa ja saat nauttia ihanasta hoidosta myös itse.

Auvo on Suomessa kehitetty koko kehon lempeä kosketushoito, joka sopii kaikille. Auvoa voi tehdä ihan kaikille perusterveille, lapsista vanhuksiin.

Voit viedä ryhmässä oppimasi käytäntöön välittömästi ja tarjota rentouttavaa ja rauhoittavaa hoitoa esimerkiksi läheisillesi ja ystävillesi. Opit antamaan rentouttavaa ja miellyttävää kosketushoitoa, vaikka et olisi koskaan ennen hieronut tai hoitanut ketään.

Jos innostut hoidosta ja hoitamisesta, voit halutessasi jatkaa Auvo-hoitajakoulutukseen ja sen jälkeen tarjota Auvo-rentoutushoitoja kaupallisesti, sekä itsenäisenä hoitoja että muihin palveluihin yhdistettynä.

Ryhmän osallistumismaksu on 159€. Siihen sisältyy sekä Auvo -verkkokurssi (arvo 99€) että kuusi tuntia lähiopetusta kouluttajan johdolla.

Kuopion ryhmän kouluttajana toimii Brain Relief Academyn pääkouluttaja ja toinen Auvo-hoiton kehittäjistä Anna Jalava.
Ilmoittautuminen päättyy 1.6.2023

Liput: Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan sivuillamme. Ilmoittautuminen päättyy 1.6.2023