Ti 24.9. klo 17:00 - 18:30
Partanen & Lamusuo Oy

Partanen & Lamusuon Kulttuurikierros pyöräillen

Kuva: Partanen&Lamusuo

Tervetuloa pyöräkierrokselle arkkitehtuurin, muotoilun ja julkisen taiteen pariin!

Partanen & Lamusuo johdattavat osallistujat tunnettujen arkkitehtuurin ja julkisen taiteen kohteidensa äärelle ja kertovat tarinoita teosten takaa.

Kierros alkaa Palad Showroomilta Kuopion keskustasta, osoitteesta Puijonkatu 16, klo 17:00. Kulttuurikierros kestää 1,5 tuntia ja päättyy klo 18:30 Savilahden Luolalle, Savilahden liikunta- ja tapahtumakeskukseen, osoitteeseen Loistekatu 12, 70210 Kuopio.

Kierroksen aikana tutustumme seuraaviin kohteisiin:

• Hallinto- ja Hovioikeus
• Riisa - Suomen ortodoksinen kirkkomuseo
• KYS Kaarisairaalan Evoluutio-teos sekä Pääaula ja Näytteenotto

Luolalta voi luontevasti jatkaa Valoilmiö-tapahtuman taidekierrokselle klo 18:30-20:30, jonka aikana Jaana Partanen kertoo Tiukanlinnan parlamentti -teoksestaan.

Tervetuloa!

Ilmoittautuminen:Ei etukäteisilmoittautumista, Kulttuurikierrokset ovat maksuttomia,