La 1.4.2023 klo 10:00 - 14:00
Siilinlahden koulu Koulutie 3, Siilinjärvi

Pikku-Marjan kevätpäivä

Kuva: Siilinjärven kunta

Koko perheen leppoisa tapahtumapäivä, jossa tarjolla monenlaista tekemistä ja kokemista lapsiperheille!

Salmin sali:
klo 10.15 Unelmien lentonäytös, klovnit Osvaldo ja Augusto / Nukketeatteri Annos. Kesto n. 30-35 min, esitys sopii yli 3-vuotiaille
klo 11.15 Muskarikonsertti Pupu ja Papu, Sj:n musiikkiopisto. Kesto n. 30 min, sopii 0-8 -vuotiaille.
klo 12.30 Unelmien lentonäytös, klovnit Osvaldo ja Augusto / Nukketeatteri Annos. Kesto n. 30-35 min, esitys sopii yli 3-vuotiaille

Palloilusali:
Temppurata non-stop, Sj:n liikuntatoimi
Vanhan koulun 1krs, opettajien huone:
Potrettipiste non-stop, järj. Siilinjärven Kamerat ry

Viikari-rakennus:
Kuvataidepaja, järj. Kuvataideyhdistys ry
Askartelua, järj. 4H
Kasvomaalauksia
Satu- ja lorunurkkaus, paikalla "Satumummo", järj. Sj:n teatteri

Piha-alue:
Talutusratsastusta, ilmainen. Case stable -tallin hepat Pepsi ja Sade paikalla!
Kuvasuunnistus, Perheentalo
Eläin- ja luontorastit, Terveys ry

Kahvio palvelee vanhan koulun ruokalassa, jossa ostettavana pullia ja karjalanpiirakoita kahvin, teen tai mehun kaveriksi. Myös maksullista ongintaa / LC Tarina! myytävänä myös soppaa ja grillimakkaraa.