Tapahtuma on vuodelta 2023.

La 1.4.2023 klo 22:00
Ravintola Ottopoika Kauppakatu 40-42, Kuopio

Project Silence - Mirzadeh - Ville Kotiranta @ Ravintola Ottopoika

Kuva: Ravintola Ottopoika

PROJECT SILENCE (Industrial Death Metal):

Kuopiolainen industrial death metalli -yhtye Project Silence jatkaa extreme metallin ilosanoman jakamista Terminus -kiertueellaan, samalla julistaen hieman 15-vuotista taivaltaan, joten luvassa on synkkää ja raskasta jyystöä alusta loppuun, hengitykselle ei anneta aikaa!

MIRZADEH (Dark Metal):

Melodinen dark metal- bändi Mirzadeh. Bändi ammentaa yli kahdenkymmen vuoden kokemuksella pakanallisia riittejä kalevalasta ja muinaisista mytologioista.

VILLE KOTIRANTA (Synthwave, Darkwave, Electro Pop):

Ville Kotiranta on sooloartisti Vihdin metsistä, joka tarjoaa jykevää kasarimausteista syntetisaattoripoppia. Tunteikkaat ja ytimekkäät sanoitukset käsittelevät ihmisen ahdinkoa elämän myrskyjen, odotusten ja pettymysten keskellä.

Biletoppi päälle ja bailaamaan!

Liput: 7 €