Tapahtuma on jo mennyt.

Partanen & Lamusuo Oy

Pyöräillen taiteen poluilla -kulttuurikierros

Kuva: Kuva Aleksi Muraja

Partanen & Lamusuo järjestää osana Kuopio Tanssii ja Soi tapahtumaa kulttuurikierroksia tunnetuimmista suunnittelukohteistaan. Osallistuminen on maksutonta eikä ilmoittautumista vaadita. Tarvitset vain pyörän tai hyvät kävelykengät, sekä kiinnostusta taiteeseen, arkkitehtuuriin ja muotoiluun.

Perjantai 14.6.2024 -Pyöräillen taiteen poluilla
Aika: 14:00 – 16:30
Lähtöpaikka: Kuopion Kauppatori, TanssiTeltta
Säävaraus: Mikäli sataa, kierros toteutetaan kävellen.

Kulttuurikierroksen reitti sisältää:
- Riisa Suomen Ortodoksinen kirkkomuseo
- Kaarisairaala
- Evoluutio-taideteos
- Tiukanlinnan parlamentti
- Itä-Suomen yliopisto Kuopion Kampus
- Hallinto ja hovioikeus
- Palad Showroom

Kierros päättyy Palad Showroomille (Puijonkatu 16), jossa voitte tutustua julkisen taiteen näyttelyyn ja Palad brändin kalusteisiin.

Osallistu myös lauantaina 15.6. järjestettävään Kävelykierros kulttuurin keskellä -kierrokseen, joka lähtee Kuopion Kauppatorilta Tanssiteltan luota kello 12.00.

Molempien kierrosten ohjelma ja aikataulut ovat löydettävissä tapahtumalinkistä.

Ilmoittautuminen:Ei etukäteisilmoittautumista, Kulttuurikierrokset ovat maksuttomia,