Pe 15.12.2023 klo 20:00
Kuopio-Halli Opistotie 4, Kuopio

Raskasta Joulua 2023

Kuva: Master Events

Jo perinteeksi muodostunut Suomen suurin areenakiertue Raskasta Joulua saapuu Kuopion Kuopio-halliin 15. joulukuuta 2023.

Kaiken kaikkiaan 23 konserttia kattavan kiertueen teemana on 2013 julkaistu, triplaplatinaa myynyt Raskasta Joulua -albumi, joka soitetaan konserteissa kokonaisuudessaan. Kuopio-hallissa järjestettävän konsertin solisteina kuullaanvalovoimaista Amaranthe-solisti Elize Rydiä, Kamelot- ja Seventh Wonder -solistina tunnettua Tommy Karevikia, soolouransa aloittanutta Nightwish-yhtyeestä tutuksi tullutta Marko Hietalaa, Sonata Arctica -yhtyeen laulajana ja laulunkirjoittajana tunnettua Tony Kakkoa, Leningrad Cowboysin ja Suburban Triben sekä tänä vuonna paluun tehneen Kyyrian riveistä tunnettua Ville Tuomea, Tarot-tähti Tommi ”Tuple” Salmelaa, Elämäni Biisi -sarjassa loistavaa JP Leppäluotoa, voimakasäänistä Psychework-solisti AntonyParviaista, karismaattista Brother Firetribe -solisti Pekka Heinoa sekä Kiuas-yhtyeen multilahjakasta Ilja Jalkasta.

Konsertti alkaa klo 20.00 ja konsertin kesto on noin kaksi ja puoli tuntia. Konsertissa on väliaika. Ovet aukeavat puolitoista tuntia ennen konsertin alkua.