Tapahtuma on vuodelta 2023.

La 18.11.2023 klo 18:00
Ravintola Utu Minna Canthin katu 16, Kuopio
Original Sokos Hotel Puijonsarvi

Ravintola Utun Show&Dinner-ilta esiintyjänä Noora Karma

Kuva: Ravintola Utu

La 18.11. Show&Dinner-lavan valloittaa Noora Karma

Mentalisti ja taikuri Noora Karma – kansainvälisesti tunnettu ja palkittu naismaagikko ja mentalisti, jonka show on sekoitus illuusiota, mystiikkaa, visuaalista taikuutta, mentalismia, hypnoosia, musiikkia ja komediaa. Katsoja pääsee osalliseksi temppuihin ja nauttimaan Nooran taikuudesta sekä eläytymään hänen esiintymiseensä. Viihtyvyys on taattu, sillä kyseessä on maailmanluokan viihdettä parhaimmillaan! Ei sen vähempää eikä yhtään sen enempää.

Ovet iltaan avataan vieraille klo 18:00 ja ensimmäinen show aloitetaan alkuruoan jälkeen noin klo 19:00.

Ilmoittautuminen:Puh./Tel. +358 (0)10 7629 500 (0,0835 €/puhelu + 0,1209€/min), sales.peeassa@sok.fi

Liput: Show&Dinner-illat S-Etukortilla 86€/hlö (norm. 89€/hlö) sisältää ohjelman, alkumaljan, keittiömme mestareiden luoman runsaan buffetpöydän antimet sekä naulakkomaksun.