La 2.12.2023 klo 19:00 - 20:30
Pyhän Johanneksen Kirkko Ampujanpolku 2, Kuopio

Saara Aalto - Enkeleitä

Kuva: Ville Paasimaa

Saara Aallon taianomainen Enkeleitä - Joulukiertue kiertää Suomea taas jouluna 2023. Viime vuonna tämän huippusuositun joulukiertueen näki yli 7000 katsojaa ja palaa nyt entistä upeampana. Kiertueella kuullaan hienoimpia joululauluja Suomesta ja maailmalta Saaran enkelimäisen äänen ja upeiden muusikoiden tulkitsemana.

Jokaisessa konsertissa on mukana vierailemassa myös paikallinen lapsikuoro, joten koskettava konserttielämys on taattu!

Konsertin kesto on noin 1,5 tuntia.

Mukana esiintymässä on Haapaniemen koulun 6. musiikkiluokka.