Pe 23.6.2023 klo 18:00 - 22:00
Kuopion kaupunkikeskustan kehittämisyhdistys ry

Sataman Juhannus

Kuva: Kuopion kaupunkikeskustan kehittämisyhdistys ry

Juhannusaattona 23.6.2023 Kuopion Satamatorilla vietetään keskikesän juhlaa lasten ohjelman ja juhannustanssien merkeissä.

Lapsia viihdyttämään saapuu Kuopion oma ihana MisseKissa ja taikurilahjakkuus Tapio Salomaa, jonka hämmästyttävät taikatemput yllättävät varttuneemmankin katsojan. Illan aikana lavalle nousee useista listahiteistä ja tanssilavoilta tuttu tanssi- ja viihdeorkesteri Finlanders.

Tervetuloa viettämään kaupunkijuhannusta Kuopion Satamaan! Illan juontajana toimii Piia Tuovinen.