Pe 3.2.2023 klo 14:00 - 15:30
Partanen & Lamusuo Oy

Taide & Arkkitehtuuri -kävelykierros

Kuva: Kuva: Timo Hartikainen

Taide & Arkkitehtuuri -kävelykierros klo 14 vie osallistujat matkalle julkisen taiteen ja kaupunkiarkkitehtuurin maailmaan. Arkkitehti-taiteilijapari Partanen & Lamusuo kertoo julkisen taiteen syntyprosesseista, haasteista ja kommelluksista sekä tarinoi teosten historiallisista taustoista arkkitehtuuria unohtamatta. Ensiesittelyssä nyt myös Kuopion Tuomiokirkon teos Sinä olet ihme. Kierros on maksuton ja sille ilmoittaudutaan etukäteen ke 1.2. mennessä: hanna@pa-la.fi tai puh. 050 501 0506.

Kierroksen kesto noin 1,5h. Kokoontuminen Palad Showroomilla, Puijonkatu 16.

Perjantaina 3.2.2023 vietetään Aino ja Alvar Aallon ja suomalaisen arkkitehtuurin ja muotoilun päivää. Partanen & Lamusuo on mukana tapahtumassa järjestämällä avoimet ovet Palad Showroomilla klo 12-18. Palad Showroomilla on esillä Kultaa ja hopeaa -näyttely, joka esittelee Partasen & Lamusuon suunnittelemia julkisia taideteoksia yli 20 vuoden ajalta.

Lisäksi skumppabrunssi klo 10 ja snapsijatkot klo 18. Brunssille ja jatkoille ennakkoilmoittautuminen pe 27.1. mennessä: hanna@pa-la.fi tai puh. 050 501 0506.

Erikoistarjouksena pe 3.2. Evoluutio- ja FinnArc-kirjan ostajalle kaupan päälle Palad-muistikirja. Kummankin kirjan hinta on 45€ (sis. alv 10 %).

Tervetuloa Palad Showroomille!

--
Perjantain ohjelma on osa Arkkitehtuurin ja muotoilun päiviä 1.–5. helmikuuta. Elämisen laatu -teema on innostanut alojen toimijoita ilmoittautumaan mukaan ohjelmaan useilla kymmenillä tapahtumilla ja näyttelyillä eri puolilla Suomea.

Ilmoittautuminen:Ilmoittaudu etukäteen ke 1.2. mennessä: hanna@pa-la.fi tai 050 501 0506