La 13.5.2023 klo 19:00 - 21:00
Kuopion Musiikkikeskus Kuopionlahdenkatu 23, Kuopio

Tarja Turunen ja Pentti Hietanen – Kaunotar ja kulkuri

Tarja Turunen ja Pentti Hietanen  – Kaunotar ja kulkuri

Lauantain 21.5.2022 Kaunotar ja Kulkuri -konsertti on siirtynyt lauantaille 13.5.2023 klo 19.
Jo ostetuilla Kuopion konsertin lipuilla pääsee 13.5.2023 konserttiin. Lippuja ei tarvitse vaihtaa.

Jos uusi konsertin ajankohta ei sovi lippupalautuksia otetaan vastaan 20.1.2023 saakka:
Lippupisteessä https://web.lippu.fi/palautus/ TAI
Kuopion Musiikkikeskus http://bit.ly/KuopionMusiikkikeskus_palautus
Lippukauppojen palvelupalkkioita ja mahdollisia toimitus- ja maksutapapalkkioita ei palauteta.

--

Tarja Turunen ja Pentti Hietanen ainutlaatuiselle yhteiselle konserttikiertueelle toukokuussa 2022

Suomen kirkkaimpiin laulajatähtiin luketuvat Tarja Turunen ja Pentti Hietanen yhdistävät voimansa ensi toukokuussa toteutuvalla yhteiskiertueella. Kaikkiaan 13 konserttia ja kaupunkia sisältävän kiertueen ohjelmisto sisältää kummankin unohtumattomimpia sävelmiä.

Upean kansainvälisen uran tehnyt Tarja Turunen julkaisi viimeisimmän Closer to the Sky -singlensä, joka on täysin uusi aluevaltaus: tulevaa levyä on työstetty yhdessä saksalaisen edm-suuruus Torsten Stenzelin kanssa. Outlanders-nimellä kulkevassa projektissa ovat mukana myös muun muassa progejätti Yesin entinen kitaristi Trevor Rabin, Joe Satrian, Marty Friedman sekä Mike Oldfield.

Pentti Hietasen laaja-alainen ura upeiden ooppera- ja viihdeisävelmien tulkitsijana alkoi jo 1990-luvun lopulla, ja toden teolla mies on laulanut itsensä suomalaisten sydämiin esimerkiksi Con Amore- sekä Rakastan elämää -albumeillaan.

Konsertin kesto n. 2h väliaikoineen

Järj. Loud´n Live Promotions Oy

Liput: 56,50 €

Hinnat sisältävät Kuopion Musiikkikeskuksen palvelumaksun 2 €/lippu.
Palvelu- ja toimitusmaksut vaihtelevat ostopaikasta riippuen.

Liput: Liput: 56,50 €

Hinnat sisältävät Kuopion Musiikkikeskuksen palvelumaksun 2 €/lippu.
Palvelu- ja toimitusmaksut vaihtelevat ostopaikasta riippuen.