Tapahtuma on vuodelta 2023.

Pe 15.12.2023 klo 18:00
Kuopion kaupunginteatteri Niiralankatu 2, Kuopio

Valontuojat - draamallinen joulukonsertti

Kuva: Kuopion kaupunginteatteri

Tämä tunnelmallinen joulukonsertti luo valoa pimeyteen

Ikivihreitä joululauluja tulkitaan lämmöllä ja inspiraatiolla, tanssin ja musiikin kautta. Liity mukaan matkalle syksyn pimeydestä kohti valoa!

Draamakonsertilla on todellinen joulumielitakuu - tule tunnelmoimaan ja liikuttumaan kanssamme.

Tunnelmaa luomassa:

Matti Halmetvaara (laulu)
Leena Keizer (tanssi, laulu)
Viljami Viippola (piano)

Leena Keizer on kainuulaissyntyinen tanssitaiteilija. Nykyään Lahdessa vaikuttava Keizer tuottaa monitaiteellisia esityskokonaisuuksia teatteritiloihin ja luontoon, sekä tilausesityksiä eri-ikäisille yleisöille. Matti Halmetvaara on Kuopioon asettunut kainuulainen kulttuurin monitoimimies.Opettajataustaisella Halmetvaaralla on ihmisten kohtaaminen ja kohtauttaminen selkäytimessä ja se näkyy ja kuuluu myös hänen esiintymisissään. Viljami Viippola on lahtelainen muusikko. Viippola on valmistunut Pop & Jazz –konservatoriolta ja soittanut pianoa ja koskettimia erilaisissa kokoonpanoissa ala-asteikäisestä lähtien. Toiselta ammatiltaan Viippola on ympäristötieteiden tohtori.

Liput: 15 € / Peruslippu
10 € / Eläkeläiset, lapset (0-16 v.), opiskelijat, työttömät, varusmiehet.
Avustajat veloituksetta, mutta heilläkin on oltava paikkalippu.