Pe 6.10.2023 klo 19:00
Kuopion kaupungintalo Tulliportinkatu 31, Kuopio

Vuosikymmenen Sawotta -konsertti

Kuva: Sawotta

Tervetuloa juhlistamaan Sawotta-kuoron 10-vuotista taivalta juhlakonsertin merkeissä!

Sawotta-kuoro ja baritoni Eeli Hänninen johtajanaan Mari-Anni Hilander konsertoivat Kuopion kaupungintalon juhlasalissa pe 6.10.2023 klo 19.00.

Konsertissa kuullaan monipuolinen kattaus Sawotan suosikkiohjelmistoa sekä harvemmin kuultuja teoksia vuosikymmenen varrelta.

Liput: Liput 20€/10€ (opiskelijat, työttömät, eläkeläiset), lapset ilmaiseksi maksavan aikuisen seurassa.
Lippujen ennakkovaraukset sähköpostitse sawottakuoro@gmail.com