Tapahtuma on jo mennyt.

Makasiiniravintola Albatrossi Makasiinikatu 1, Kuopio

Alban avajaiset 2024

Kesä tulee Kuopioon!

Varma kesän merkki, Alban avajaiset on taas pian!

Kesä on kuuma, mutta lyhyt – jokainen hetki kannattaa elää täysillä, ja hyvässä seurassa saa ilon irti pilvisempänäkin päivänä. Albatrossi on Kuopion synonyymi hulvattomille kesäbileille: upeat livekeikat, standup-esitykset ja paikalle tulleiden kaupunkilaisten aito asenne hauskanpitoon pitävät huolen siitä, että matkustajasatamassa ei tänäkään kesänä meno hyydy hetkeksikään.

Kesän ehdottoman ykkösmestan avajaisista ei tänäkään vuonna lämpöä puutu!
Pe 19.4. STIG

Stig on pitkän uransa aikana julkaissut lukuisia kulta- ja platinasinglejä. Stig on ihastuttanut suomalaisia myös Vain Elämää -ohjelmassa syksyllä 2020.

SHOWTIME: 00.00
FREE ENTRY!
K20

La 20.4. KARRI KOIRA

Suuren yleisön tietoon Karri Koira nousi R&B:tä sisältävällä K.O.I.R.A. albumilla vuonna 2012. Näyttävän paluun Suomen musiikkikentälle tehnyt artisti julkaisi viime vuonna mm. kultasinglen "Suoraan sydämeen".

SHOWTIME: 00.00
FREE ENTRY!