Aika
Tuotantotalo Turpatalli Oy

Karavaanarit 2 -Riders of the lost humor

Kuva: Turpatalli

Ismo Apellin ja Halvatun Pappojen Jamppa Kääriäisen kirjoittama Karavaanarit 2 on jo ympäri Suomen multimenestykseen nousseen Karavaanarit -musiikkinäytelmän hulvaton jatko-osa. Vuosikymmen ja leirintäalue on vaihtunut ja nyt eletään 90-luvun loppua, hetkeä juuri ennen suurta lamaa. On juhannusaatto ja yön aikana kolme pariskuntaa sekoittuvat taas jälleen sananmukaisesti keskenään.

Leirintäalueen omistaja Reiska on kyllästynyt työhönsä ja erityisesti kaikkiin asiakkaisiinsa. Kyttäävien kausipaikkalaisten lisäksi hänen oloaan ei helpota angstinen tytär, alueelle änkeytyvä verkostomarkkinointi napakymppipariskunta ja viimeisen juhannus keikkansa heittävä Suomen vahvin mies amerikkalaisen managerinsa johdolla. Karavaanari kakofonia on valmis, kun ensimmäisestä osasta tutuksi tullut huijari Elmeri ja hänen siskonsa Unelma saapuvat puskaparkkiin camping alueen reunalle kepposet mielessään. Kenen vierestä Elmeri herää juhannusyöstä täällä kertaa.

Ensi-ilta 27.6.24 klo 19.00
Esitykset 29.6-10.8.24
ti, ke, to klo 19.00
la, su klo 15.00

Hulvattomassa musiikkikomediassa esiintyy Jamppa Kääriäisen lisäksi suoraan Amerikasta paluun tekevä vuoden 2004 Euroviisu edustaja ja Voice of Finland kilpailija Gary Revel Jr., Ari-Kyösti Seppo, Kati Rissanen, Iitu Apell, Mikko Paananen, Elmiina Apell, Mikko Laitinen, Mikko Paananen, Hannele Vesterlin sekä Vuonna 85-musikaalista tuttu, Euroopan mestari nyrkkeilijä Juho Haapoja.

Musiikista vastaa jo tutuksi tullut Rauhalahti House band johtajanaan Lauri Vuolteenaho.

Esityksen kesto n. 2h (sis. väliajan)

Facebook: @rauhalahtiteatteri
Instagram: @rauhalahtiteatteri