22.4. - 23.4.
Kylpylähotelli Rauhalahti Katiskaniementie 8, Kuopio

Kesäksi kuntoon - hyvinvointiviikonloppu

Kuva: Kylpylähotelli Rauhalahti

Tervetuloa viettämään rentouttava ja liikunnallinen viikonloppu Kuopion Rauhalahdessa kauniin järviluonnon helmassa. Viikonlopun hyvinvointi- ja liikuntaoppaana toimii TtM Katja Lilja, suosittu liikunnan ohjaaja ja valmentaja. Ohjelma sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille.

MAJOITUSPAKETTI
Voit tulla majoittumaan jo perjantaina, varsinainen liikunnallinen ohjelma alkaa lauantaina. Hinta 1 vrk la-su 177 €, 2 vrk pe-su 229 € / hlö / 2 hh.

Hinta sisältää: ohjelman, majoituksen, aamiaisen, kylpylän ja kuntosalin vapaan käytön, 2 buffetlounasta (la + su), yhden buffetpäivällisen (la) sekä tervetulojuoman (la).

Varaa paikkasi myynti@rauhalahti.fi tai puh. 030 608 30.

Lauantai 22.4.
12.00 Saapuminen, tervetuliaisdrinkki, Katja Lilja esittelee viikonlopun ohjelman ja tilat
12.30 Lounas noutopöydästä
14- Huoneisiin asettuminen
14.15 Kahvakuula 60 min, kehon eri lihasryhmiä voimistava ja sykettä nostava tehotreeni
15.30 Pilates 45 min, keskivartalon tukilihaksia vahvistava harjoitus
16.15 Venyttely 45 min
17-20 Päivällinen noutopöydästä
18-21 Rentoutumista kylpylässä

Sunnuntai 23.4.
7.00- Aamiainen
8.45 Aqua 45 min kylpylässä: tehokas treeni vedessä
10.15 Rentoutuminen 30 min
11.30 Lounas

VOIT TULLA MUKAAN MYÖS ILMAN MAJOITTUMISTA

Jumppien hinta on 8 €, Aquabic vesijumppa 10 € (sis. kylpylän).

Koko viikonlopun jumppapaketti on 35 € sis. 5 jumppaa ja kylpylän käytön lauantaina.
Sunnuntain treenipaketti on 14 € (kaksi jumppaa),
lounaan kanssa 27 €.