To 13.4.2023 klo 13:00 - 14:30
Maaherrankatu 12, Kuopio

Kirjasto on ekoteko - kirjasto ekososiaalisen sivistyksen kotina

Kuva: Kuopion kaupunginkirjasto

Minkälainen suhde Finlandia-voittaja Iida Raumalla on kirjastoon ja kuinka hän tuotannossaan käsittelee ympäristöteemaa?

Entä mikä on yleisten kirjastojen rooli ekokriisien ratkaisussa ja miten kirjastot voivat edistää ekososiaalista sivistystä kulutuskeskeisen yhteiskunnan siirtymässä kohti planeetan rajoja kunnioittavaa elämää.

Webinaarin ohjelma:
13.00 – 13.45 Keskustelu kirjailija Iida Rauman kanssa, haastattelijana tuottaja Riitta Taarasti, Kirjastokaista
13.45 – 14.30 Kirjasto ekososiaalisen sivistyksen mahdollistajana erikoiskirjastonhoitaja Maija Lehtola, Vantaan kaupunginkirjasto

Webinaaria voi seurata Kirjastokaistan suorassa lähetyksessä Link icon Linkki

Webinaari tuotetaan yhteistyössä Kirjastokaistan, Kirjastojen ympäristötyö näkyväksi ja teräväksi -hankkeen, hankkeen kumppanikirjastojen sekä Kirjastoseuran kanssa.