Pe 15.12.2023 klo 12:00 - 13:00
Kuopion kaupunginteatteri, Yläaula Niiralankatu 2, Kuopio

Kulttuurikeitto: DuoJag

Kuva: DuoJag © Einar Kling-Odencrants

Kulttuurikeitto on tunnin mittainen lounastapahtuma, jossa keittolounaan lisäksi nautitaan tanssi- tai teatteriesitys. Kulttuurikeittojen lounaan valmistuksesta vastaa Teatteriravintola Ofelia.

DuoJag on Sirkus Aikamoisen pieni katusirkusesitys
Hyvä yleisö, pieni sirkus on saapunut kadulle! DuoJag herättää henkiin sirkuksen ikivanhan viihdyttäjäperinteen, jossa pienet sirkusseurueet kiersivät kylästä toiseen keräten kaikenikäiset viihtymään yhdessä. Esitys sukeltaa suomalaiseen sielunmaisemaan 50-luvun ikivihreiden säestämänä, tanssijalka vipattaen. Tervetuloa näkemään sirkuksen ihmeitä; Swing-tanssi, Suomen pienin cyr-rengas ja hyötyliikuntamuodoista tyylikkäin: rullaluistelu! Vain teille voimme paljastaa myöskin artistien huimien temppujen takana olevan suuren salaisuuden. Se on kahvi.

DuoJag syntyi artistien halusta tehdä helposti kiertävä ulkona tai sisällä esitettävä hyvänmielen sirkusesitys. Tavoitteena heillä oli viihdyttää samalla esityksellä niin tämän päivän lapsia kuin heidän isovanhempiaankin. Toistaiseksi esityksestä on nähty lähtevän hymy huulillaan vauvoja, yli 80-vuotiaita ja kaikenikäisiä tältä väliltä.

Liput: 22 € / Esitys ja keittolounas
15 € / Pelkkä esitys

Liput osoitteesta www.lippu.fi sekä Kuopion kaupunginteatterin palvelunumerosta 0600 413 143 (1,98 €/ min+pvm/ mvm) ma-la klo 9-19, teatterin lippukassalta, Musiikkikeskukselta ja Lippupisteen myyntipisteistä kautta maan!