La 4.5. klo 15:00 - 23:00
Maxim Kuopio Haapaniementie 34, Kuopio

Maximin Rytmiklubilla Pepe Ahlqvist

Kuva: Harri Hinkka

Eurooppalaiseen blueseliittiin kuuluva tuusulalainen PEPE AHLQVIST on kansainvälisesti tunnettu ja arvostettu bluesmuusikko. Yli neljäkymmentä vuotta kestäneellä urallaan hän on esiintynyt lukuisien legendaaristen bluesartistien kanssa. Pepe Ahlqvistin upeat ja menestyksekkäät äänitteet sekä vuosien varrella heitetyt yli 6000 keikkaa ovat taanneet vakaan suosion läpi vuosien. Pepe Ahlqvistia pidetään lahjakkaana ja persoonallisena laulaja-lauluntekijänä, kitaristina ja huuliharpistina.

Maxim Rytmiklubilla kuullaan kerran kuussa nimekkäitä vierailijoita sekä paikallisia kokoonpanoja. Klubia isännöi Maxim Rytmiklubi HouseBand, jonka vetovastuussa ovat Jarkka Rissanen ja Dave Forestfield. Rytmiklubin kolmantena seremoniamestarina toimii Olavi Rytkönen. Luvassa on monenlaisia musiikillisia yllätyksiä ja koukkauksia tutun ja totutun ulkopuolelle. Maxim Rytmiklubi tarjoaa maksimaalisia juurimusiikin rytmielämyksiä bluesista rhythm &bluesin kautta rock´n rolliin!

Rytmiklubit avaavat ovensa klo 15, josta alkaen iltaa starttaillaan aulabaarissa. Klo 19.00 salin puolella Rytmiklubi Houseband tai muu paikallinen kokoonpano soittaa yhden setin, tauon jälkeen illan vieraileva artisti esiintyy Housebandin kanssa.

Maxim avautuu klo 15.00, ovet saliin avataan klo 19.00. Showtime klo 20.00

Liput ennakkoon 18€(sis. pm) , ovelta 22€. Ikäraja 18+ Liput tapahtumaan tulevat myyntiin lähipäivinä Tiketti.fi

Ilmoittautuminen:Maxim avautuu klo 15.00 Showtime klo 19.00 alkaen

Liput: Liput Tiketti.fi Ennakkoon 18€(sis pm) ovelta 22€