Pe 1.12.2023 klo 19:15 - 20:15
Kuopion kaupunginteatteri, Maria Niiralankatu 2, Kuopio

Tanssiteatteri Minimi: Biodatasonaatti

Kuva: Biodatasonaatti © Kim Saarinen / Tanssiteatteri Minimi

Tanssiteatteri Minimin syyskauden kantateos on tutkielma tanssijuudesta ja sen ruumiillisesta elämäkertatiedosta. Tuotanto syntyy yhteistyössä SonicMove-hankkeen kanssa. Teoksen koreografina toimii Tanssiteatteri Minimin taiteellinen johtaja Mikko Makkonen. Sonifikaatio menetelmänä muuttaa tanssijan liikkeen ääneksi. Se mahdollistaa tanssin ja koreografian tuntemisen, kuulemisen ja kokemisen äänellisesti, jonka myötä teoksessa tanssi ja näyttämö säestävät itseään. Esitys on taiteen ja tieteen yhteentörmäys, jossa tanssi muuntuu ääneksi sekä vuorovaikutteiseksi palautteeksi, materiaaliksi ja maisemaksi.

Liput: 25,50 € / Peruslippu
21,50 € / Eläkeläinen
15,50 € / Opiskelija, työtön, alle 16 v

Liput osoitteesta www.lippu.fi sekä Kuopion kaupunginteatterin palvelunumerosta 0600 413 143 (1,98 €/ min+pvm/ mvm) ma-la klo 9-19, teatterin lippukassalta, Musiikkikeskukselta ja Lippupisteen myyntipisteistä kautta maan!